Reisinformatie - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Tourdegeorgie - WaarBenJij.nu Reisinformatie - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Tourdegeorgie - WaarBenJij.nu

Reisinformatie

Door: Tourdegeorgie

18 Mei 2012 | Georgië, Tbilisi

Na een nog behoorlijk zware etappe, de laatste van Tsalka naar Tbilisi, waarover door Antoine vandaag nog verslag zal worden gedaan nog even wat reisinformatie voor onze terugkomst. We vliegen zaterdagmorgen. Vertrek om 05.10 uur en aankomst om 07.45 op Schiphol. Het Zeeuwse clubje zal ongeveer tussen 11.00 uur en 12.00 uur met de trein in Goes zijn. In de trein bellen we nog hoe laat precies. Nu nog genieten van onze laatste dag in Tiblisi, dat wil zeggen rust voor ons vermoeide lijf en ledematen, wellicht nog een excursie, wat ontspannen aan het zwembad en dan tot spoedig ziens.
Groeten Jack

• 18 Mei 2012 - 05:22

Fransje Fan Van Jan:

Goede reis allemaal en kom gezond weer thuis. En geniet van deze laatste dag en de ontspanning

• 18 Mei 2012 - 05:38

Gerda Roelofs:

wat hebben we genoten van jullie mooie, spannende en hartelijke TOUR DE GEORGIE. vandaag de laatste dag, we zullen jullie missen. heel goede vlucht en misschien tot een volgende keer. nog mooie dagen in het mooie georgie. liefs gerda

• 18 Mei 2012 - 07:40

Lydia Vos:

wat sta jij vroeg op jack d. wat zal ik de gezellige verslagjes missen, raak er net aan verslaafd.
    hoop dat jullie nog een gezellige avond hebben en een goede reis terug.

• 18 Mei 2012 - 08:08

Brigitte:

Hè hè eindelijk de vlucht en andere reistijden;) ik dacht nl dat jullie om 8 uur in Goes zouden zijn. Alvast een goede reis gewenst en een fijne laatste dagje! Zal blij zijn als je weer thuis bent:)x

• 18 Mei 2012 - 08:13

Brigitte: